VERVOERDER
• Bestellingen binnen de EU worden in principe verstuurd via DPD. Op verzoek kunnen wij ook leveren via PostNL (bijvoorbeeld naar postbussen).
• Je weet bij ons altijd waar je bestelling zich bevindt. Bij verzending via DPD kunnen we je maximale flexibiliteit bieden d.m.v. DPD Predict, omdat je zelf (kosteloos) het aflevermoment vooraf kunt bekijken en evt. wijzigen. Meer over DPD Predict…. Indien je pakketje (alleen op verzoek) wordt verzonden met PostNL kunnen we je voorzien van de Track & Trace, zodat je ook hier op de hoogte bent van de status.
LEVERTIJD BIJ BETALING VIA IDEAL OF PAYPAL
• Afhankelijk van het tijdstip verwerken we je order dezelfde of volgende (werk)dag, mits op voorraad. Binnen 1-2 (werk)dagen heb je je bestelling dus in huis.
• Is (een deel van) je bestelling niet op voorraad krijg je van ons uiteraard meteen bericht. Evt. wordt je bestelling (zonder extra kosten) in deelzendingen verstuurd. In uitzonderlijke gevallen hanteren we het wettelijke maximum van 30 dagen als uiterste termijn om de verzending af te kunnen ronden.
• Heb je met spoed iets nodig, neem dan contact op om de mogelijkheden te bespreken.
LET OP
DPD bezorgt niet op zaterdag; PostNL niet op maandag.
LEVERTIJD BIJ BETALING VIA OVERSCHRIJVING
• Heb je gekozen voor betaling via overschrijving, versturen we je bestelling zodra het bedrag zichtbaar is op onze bankrekening.
• Via tele-/internetbankieren kan dit 1-3 dagen duren, bij betaling via overschrijvingsformulier zelfs (meer dan) een week; dit verschilt per bank. Hou hier aub rekening mee! Indien je een bewijs kunt sturen dat de overboeking is gedaan (bijv. screenshot), dan sturen wij je bestelling alsnog diezelfde of volgende werkdag op.
LEVERTIJD BUITENLAND (OVERIGE EU LANDEN)
• De levertijd naar landen buiten NL verschilt per land. Wil je het precies weten, neem dan contact met ons op.
DPD – TRACK & TRACE EN NIET THUIS
• Indien je je email adres of telefoonnummer invult bij je persoonsgegevens, informeert DPD je middels de service DPD Predict vooraf wanneer je pakket bezorgd gaat worden. Komt dit moment niet uit? Dan kun je op www.nieuwelevering.nl zelf een andere dag kiezen waarop zij je bestelling kunnen leveren. DPD biedt altijd minimaal 3 alternatieve bezorgdagen. Meer over onze levering via DPD…
POST NL – TRACK & TRACE EN NIET THUIS
• PostNL biedt de zending altijd 2x aan en laat daarna een bericht achter waar het pakket kan worden opgehaald. Indien mogelijk wordt de zending bij buren afgeleverd. Wil je dit niet, geef ons dit dan apart door, zodat wij dit kunnen vermelden op het verzendlabel.
• Je kunt ook kiezen om je bestelling op een ander adres, bijv. je werkplek, te laten bezorgen. Vul dan tijdens het bestelproces een afwijkend afleveradres in.
• Wil je de status van je bestelling graag realtime volgen? Neem dan contact met ons op, dan sturen wij je de Track & Trace code toe.
VERZENDKOSTEN NEDERLAND
• €5,95 bij bestellingen < €65,-
• GRATIS verzending bij bestellingen vanaf €65,-
VERZENDKOSTEN BELGIE
• €8,95 bij bestellingen < €65,-
• GRATIS verzending bij bestellingen vanaf €65,-
VERZENDKOSTEN OVERIGE EU LANDEN
Op aanvraag
SPOEDZENDINGEN
Heb je met spoed iets nodig? Neem contact met ons op. Dan bekijken we samen wat de mogelijkheden zijn. Eventuele bijkomende (koeriers)kosten worden apart in rekening gebracht.
VERZENDADRES WIJZIGEN NA AFRONDEN VAN JE BESTELLING
Heb je je bestelling afgerond en betaald, maar wil je het verzendadres toch wijzigen, neem dan z.s.m. contact met ons op. Indien je bestelling al is aangeboden aan DPD of PostNL kunnen wij helaas niets meer wijzingen. Is je bestelling nog niet verstuurd, kunnen wij het verzendadres nog wel aanpassen.
Klik hier voor meer informatie over bestellen, betalen, retourneren & ruilen.